poniedziałek, 13 stycznia 2014

Kontakt

WITAM!

Prowadzę tego bloga ze szczerego zainteresowania moim rodzinnym miastem - Włocławkiem. Wychowałam się w dzielnicy Śródmieście. Jak byłam mała chodziłam na lody Frukto do sklepu "na schódkach", po syfon na Kraszewskiego i zupkę chińską do zielonej butki Pana "Rogola". Dziś tych miejsc już nie ma, a ja na nowo odkrywam miasto i ludzi. Lubię oglądać architekturę, spacerować i wspominać. Efekty możecie oglądać na blogu. Nie jest to blog fotograficzny. Jest to raczej próba uchwycenia tego, co ulotne. Chęć stworzenia albumu na wypadek, gdyby moja pamięć jednak kiedyś zawiodła :)

E-MAIL
Jeśli ktoś ma ochotę się skontaktować, zapytać o coś, podzielić się spostrzeżeniami, to proszę pisać na adres: e-mail: architekturawloclawka@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...